Допомога вступнику 2020

УВАГА! Зміни до Правил прийому (подання заяв та документів) у 2020 році:

1) вступники на основі 9 класів можуть надсилати заповнені заяви встановленої форми на електронну адресу Приймальної комісії Технікуму,  уповноважена особа приймальної комісії реєструє заяви та надсилає вступникам підтвердження отримання заяви разом з розкладом вступних іспитів. Кількість заяв не обмежується. З метою уникнення непорозумінь та спрощення процедури аутентифікації власників поштових скриньок просимо (пере)реєструвати акаунти, з яких здійснюється відправлення заяв, на справжнє прізвище та ім'я вступника. Також звертаємо вашу увагу на те, що не варто використовувати електронні поштові скриньки на заборонених ресурсах, оскільки це може призвести до складнощів при подальшій обробці ваших відправлень. Такими ресурсами є ті, які потрапили під заборону згідно з Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017. 

УВАГА! Електронний варіант заяви буде розміщено у розділі "Приймальна комісія" в день початку роботи приймальної комісії - 30 червня. В паперовій формі вступники подають заяви особисто в день першого іспиту до його початку;

2) подавати оригінали необхідних документів для зарахування на місця державного та регіонального замовлення можна: 

а) у вигляді поштового відправлення з обов’язковим описом вкладень на адресу Приймальної комісії (дата подання документів визначається за відтиском штемпеля відправлення на поштовому конверті);

б) у вигляді сканованих копій* з накладанням кваліфікованого електронного підпису вступника** на електронну адресу Приймальної комісії.

*Сканована копія (електронний образ документа/ електронна копія документа, виготовленого на паперовому носії) – переведена в електронну форму за допомогою засобів сканування копія документа, виготовленого на паперовому носії. Електронний образ документа створюється за допомогою засобів сканування. Сканування документа на паперовому носії повинно проводитися в масштабі 1:1 в чорно-білому або сірому кольорі (якість не нижче 300 точок на дюйм), що забезпечує збереження всіх реквізитів і автентичних ознак справжності, а саме: фото, графічного підпису особи, друкованих об'єктів і печатки (при наявності), сканування в режимі повної передачі кольору здійснюється при наявності в документі кольорових графічних зображень або кольорового тексту. Для того, щоб сканована копія була високої якості, перед скануванням розмістіть документи на білому фоні, наприклад, аркуші А4.

На смартфонах з операційною системою Android, яка належить світовому гігантові Google, за замовчуванням встановлюються сервіси від даного виробника. Один з таких – це додаток Google Диск, на якому є сканер. Відскановані документи зберігаються у PDF-форматі. Подробиці за посиланням https://bit.ly/36jIDlI

На смартфонах з операційною системою iOS сканер знаходиться у додатку «Заметки», після в ходу в дотаток натискаємо + і далі діємо за підказками на екрані. Подробиці за посиланням https://apple.co/2XciEIF

**Електронний підпис: що це, які є види, як отримати і застосовувати

Електронний підпис – електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.

В Україні з 7 листопада 2018 року, згідно з законом “Про довірчі послуги” електронний підпис може бути трьох категорій:

  • простий електронний підпис та печатка – низький рівень довіри;
  • удосконалений електронний підпис та печатка – середній рівень довіри;
  • кваліфікований електронний підпис та печатка – високий рівень довіри.

Саме та лише кваліфікований електронний підпис прирівнюється до власноручного!

Як отримати електронний підпис?

Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН/ ідентифікаційний код).

Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви зможете отримати кваліфікований електронний підпис безкоштовно. Також можна звернутися до мобільного оператора, який замінить вашу SIM-карту на картку з електронним підписом. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис від 100 до 200 грн. 

Строк дії кваліфікованого електронного підпису складає 1-2 роки. Щоб продовжити його використання, ви можете просто поновити строк дії онлайн через веб-сайт надавача.

Кваліфіковані надавачі електронних довірчих послуг

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК"
Генеральний штаб Збройних Сил України
Офіс Генерального прокурора
Державна казначейська служба України
Державне підприємство "Оператор ринку"
Державне підприємство "Національні інформаційні системи"
Державне підприємство "Український інститут інтелектуальної власності"
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Інформаційно-довідковий департамент ДПС
Міністерство внутрішніх справ України
Національний банк України
Публічне акціонерне товариство "Державний ощадний банк України"
Публічне акціонерне товариство "Національний депозитарій України"
Aкціонерне товариство "УкрСиббанк"
Товариство з обмеженою відповідальністю "Алтерсайн"
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арт-мастер"
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер-Метл"
Товариство з обмеженою відповідальністю "КЛЮЧОВІ СИСТЕМИ"
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр сертифікації ключів "Україна"
Філія "Головний інформаційно-обчислювальний центр" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"

 

 Черкаський політехнічний технікум в ІС "Конкурс

Інформаційна сторінка для формування картки результатів ЗНО

Корисні посилання для вступників

Вступникам про сільський коефіцієнт (роз'яснення)