ВСТУПНИКУ про освітні програми
Плюси переходу в КОЛЕДЖ замість «просиджування штанів» в школі:
1. Виявляється, можна прожити без батьківських зборів, вирішуючи всі питання, коли вони виникають у батьків, і в час, зручний для батьків.
2. Виявляється, прибирають в коледжі ті, хто за це отримує зарплату, а не діти, «заохочені» прикладом невідомих японських дітей.
3. Виявляється, що якщо про форму не згадувати – діти голими не ходять.
4. Виявляється, що програму навчання можна побудувати таким чином, щоб все робити на парах, а вдома лише зрідка витрачати час на завдання в рамках пів години-година.
5. Виявляється, що підручники, звичайно, формально існують, але якщо педагог знає матеріал, любить предмет і не працює за принципом «відкрили підручник та прочитали параграф» – підручники нікому в принципі і не потрібні.
6. Виявляється, що дитина, яка чітко професійно зорієнтована, може займатись професією з задоволенням.
7. Виявляється, що відсутність фіксованих класів є певною запорукою проти булінгу, бо немає фіксованих колективів з усіма мінусами.
8. Виявляється, що класний керівник і куратор курсу – це різні речі. І виявляється, що кураторства достатньо для керування процесом, але без одягання маски «гуру» та «беззаперечного авторитета».
9. Виявляється, що цілком можна обійтись без лінійок та такого подібного, а замінити все це гарним концертом.
10. Виявляється, що цілком можна жити, не збираючи на штори, фарбу та шпалери, бо це проблема навчального закладу, до якої батьки і діти жодного стосунку не мають.
11. Виявляється, що чим дорослішими і конкретнішими є задачі, які ставлять перед дітьми, – тим відповідальнішими вони стають.
Ми вже ідемо до професії, а ті, хто залишився, лише думають, чи йти до дороги, яка веде до професії.
.............
13 травня 2023 року в Черкаському політехнічному фаховому коледжі продовжили знайомити слухачів підготовчих курсів з матеріально-технічною базою та можливостями набуття професії в навчальному закладі зі 100-річною історією та складеними традиціями технічної освіти. Викладачі освітньо-професійних програм «Монтаж, обслуговування та ремонт електротехнічних установок в агропромисловому комплексі» та «Монтаж і експлуатація електроустаткування підприємств і цивільних споруд» провели екскурсії по лабораторіях ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ.